Haberler

KARNE HEYECANI TEMALI ETKİNLİK GÖRSELLERİMİZ

KARNE HEYECANI TEMALI ETKİNLİK GÖRSELLERİMİZ .. KATILIMLARINDAN DOLAYI İLÇE KAYMAKAMIMIZA , BELEDİYE BAŞKANIMIZA, İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZE, DEĞERLİ BASINA VE VELİLERİMİZE GÖNÜLDEN TEŞEKKÜRLER....

Devamı

PAYLAŞMAK GÜZEL

PAYLAŞMAK GÜZEL .. OYNAMIYORSAN  PAYLAŞ TEMALI  ETKİNLİĞİMİZ

Devamı

BİLGİ YARIŞMASI

BİLGİ YARIŞMASI  .... KAYBENİ OLMAYAN, BOL ÖDÜLLÜ YARIŞMA YAPILMIŞTIR...

Devamı

OKUMA BAYRAMI TEMALI ETKİNLİĞİMİZ

OKUMA BAYRAMI TEMALI ETKİNLİĞİMİZ

Devamı

SİNEMA TEMALI ETKİNLİĞİMİZ

SİNEMA TEMALI ETKİNLİĞİMİZ.

Devamı

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ

DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ TANITIM KLAVUZU İncelemek İçin  TIKLAYINIZ

Devamı

Yardım Zamanı (Deprem Bölgesindeki Çocuklarımız İçin İlkokul Seviyesinde Okuma Kitabı, Kırtasiye Çeşitleri, Oyuncak)

Değerli Paydaşlarımız, Havza İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından İlçemiz genelinde Elbistan'daki çadırlarda kalan  öğrencilere verilmek üzere küçük ve ilkokul seviyesindeki  çocuklarımızı az da olsa gülümsemeleri, depremin oluşturmuş olduğu tranvaları azaltmak anlamındanda özellikle uygun hikaye kitabı, oyuncak, boya malzemesi, resim defteri gibi kırtasiyeye ihtiyaç vardır. Toplama merkezi olarak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafindan okulumuz belirlenmiştir. Yardımlarınızı 12 Şubat 2023 Pazar günü  8.30 -17.00 saatleri arsında okulumuza getirebilirsiniz .. 

Devamı

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HAVZA 25 MAYIS İLKOKULU ÖZEL SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN İLANI

2022-2023 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HAVZA 25 MAYIS İLKOKULU  ÖZEL SERVİS ÇALIŞTIRMA İŞİNİN İLANI AŞAĞIDAKİ LİNK BAĞLANTISINDA SUNULMUŞTUR.  2022-2023-Egitim-Ogretim-Yili-25-Mayis-Ilkokulu-Ozel-Okul-Servis-Calistirma-Is-Ilani.docx

Devamı

Çevre Dostu 1000 Okul Projesi kapsamında okulumuzun kütüphanesinin bir bölümünü Sıfır Atık Projesi kapsamında farkındalık oluşturmak adına Geri Dönüşüm Kütüphanesi kurulmuştur. Öğrencilerimize hayırlı olsun.

Çevre Dostu 1000 Okul Projesi kapsamında okulumuzun kütüphanesinin bir bölümünü Sıfır Atık Projesi kapsamında farkındalık oluşturmak adına Geri Dönüşüm Kütüphanesi kurulmuştur. Öğrencilerimize hayırlı olsun. Öğrencilerimize tavsiyemiz evlerinin bir bölümüne farklı türlerde Geri Dönüşüm Kütüphane kurmaları şeklinde olacaktır.

Devamı

SAMSUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ SAYIN MURAT YİĞİT, OKULUMUZA TEŞRİF ETMİŞLERDİR. OKULUMUZA ZİYARETLERİ İÇİN KENDİLERİNE TEŞEKKÜR EDERİZ ..

SAMSUN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZ  SAYIN MURAT YİĞİT, OKULUMUZA TEŞRİF ETMİŞLERDİR. OKULUMUZA ZİYARETLERİ İÇİN KENDİLERİNE TEŞEKKÜR EDERİZ ..

Devamı

'PİJAMAMLA KİTAP OKUYORUM' isimli eTwinning Projemiz, öğretmen ve öğrencileriyle birlikte güzel bir hikaye yazarak sonlandı.

                                             Projemizde 3 ülke,14partner(Türkiye10,Romanya3,İtalya1) 300 öğrenci ile çalıştık. Amacımız öğrencilerimize özellikle yatmadan önce kitap okuma alışkanlığı kazandırmaktır. Yeni web2 araçlarını öğrenme ve yeni arkadaşlar edinme istekleri sayesinde öğrencilerimizin pandemi döneminde derslere ilgisi hiç azalmadı. Projemizde sadece okuyan değil, anlayan, analiz eden ve okuduğunu uygulayan bireyler yetiştirmeyi hedefledik. 60'tan fazla etkinlik yaptık ve 26 web2 aracı kullandık. Etkinliklerimizi öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle planladık. Etkinliklerden önce öğrencilerimiz forum,sohbet odası ve ana sayfa üzerinden yorum yaparak araştırma, planlama ve iş birliği yaptılar, süreçte aktif rol aldılar. Uzaktan eğitim sürecinde okullarından,akranlarından uzak olan öğrencilerimizin ilgisini çekmek için Kodlama, Kitap Kapakları-JigSaw Puzzle, İstiklal Marşı&Deyimler-Cram, Öğrenci Tanıtımları- ChatterPix, Eğitim Değerlendirme-Kahoot gibi bireysel çalışmalar yaparak oyun,web ve proje tabanlı öğrenme yöntemlerini kullandık. Kodlama ve problem çözme becerileri için Proje Adı Kodlama, SID Kod Haftası, Kod Okuma&Yazma gibi etkinlikler düzenledik.   PROJEMİZİN ORTAK ÜRÜNLERİ(her okuldan bir öğrenci) Safer Internet Day Harfleri: Her öğrenci bir harf yazdı.SID ve Proje Adını harflerle yazdık. İstiklal Marşı Resfebe: Türk öğrenciler Resfebe ile İstiklal Marşı'nı çizdiler Proje Adı-WordArt: Öğrencilerimize anketle kitap denilince akıllarına gelen kelimeleri sorduk,bu kelimeleri 4 dile çevirerek onlarla harf şeklinde kelime bulutları oluşturdular. Bu harflerle projemizin adını yazdık. Hikaye Yazma-MeetingWords, Kitap Ayracı-PosterMyWall ve Afiş-Canva: Her okuldan 1-2 öğrenciden oluşan ekiplerle projemizin ortak hikayesi, afişi, kitap ayracını hazırladık. Bu etkinliklerde Grup Çalışması, İşbirlikli Öğrenme, İletişim, Gezi/Gözlem, Yaratıcı Düşünme, İfade Etme, Tartışma, Beyin Fırtınası, Araştırma, Eleştirel Düşünme/Problem Çözümü, Drama, Sözel ve Medya Okuryazarlığı ve ICT Okuryazarlığı gibi yöntemleri kullandık.   ANADOLU MASALLARI TAKIMI(3 okuldan oluşan karma takımlar) Çocuklarımızın okuduğu kitaplar Masal olunca, Türkiye-Romanya kurucu ortakları ile gerçekleştirdiğimiz projemizde öğrencilerimize Türkiye Anadolu Masallarını anlatalım dedik. Anadolu Masalları Ekiplerini kurduk. Rumen öğrencilerimiz ve İngilizce öğretmenimizin öğrencileri masalları İngilizce, diğerleri Türkçe anlattı. Anadolu Masalları ile hem evrensel değerleri (doğruluk, dürüstlük, iyilik, ahlak, iyilikseverlik) hem de kültürümüzü çocuklara ulaştırmayı hedefledik.Öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz uygun kuklalar hazırlayarak masal anlattılar.   KİTAP TAKIMI(en az iki okul)Mentimetre,WordWall,Uchronia-MeindMeister,Kitap Takımı-Genel&Padlet:Aynı kitabı seçen öğrencilerimiz birlikte çalışmaları yaptılar.   PARTNER TAKIMI(2 okuldan oluşan karma takımlar) Broşür-PosterMyWall ve Haritaya Ekleme-ThingLink:Öğrenciler fotoğraflarını partnerlerine gönderdi, herkes partnerinin şehrini araştırdı.Böylece partnerler birbirlerinin şehirlerinin broşürünü hazırladılar.Daha sonra öğrencilerimizin fotoğraflarıyla ülke haritaları oluşturduk. Bu fotoğraflarda yüzleri görünmesin diye popart efekti kullandık. Haritaya broşürlerimizi ekledik.   e-GÜVENLİK Twinspace sayfasını Forum, Chat Room, Öğretmen Bülteni, TwinMail, Whatsapp, ana sayfada beğeni ve yorumlar gibi etkinliklerle aktif olarak kullandık. Öğretmenlerimiz İnternet Güvenliği ve Etiği, e-Güvenlik kursları aldı.Öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizle birlikte sayfalarda başlık açtık ve davranış kurallarımızı belirledik.Veri koruma, Telif hakkı, Güvenlik kurallarımızı burada açıkça belirttik. Öğrencilerimize ve velilerimize proje tanıtım toplantımızı gerçekleştirdik.Güvenli İnternet,telif hakları konusunda onları bilgilendirdik. Bu eğitimi değerlendirmek için kahoot hazırladık.Veli izin belgelerimizi aldık. Velilerimize ve öğrencilerimize Güvenli İnternet ve Telif Hakları konusunda eğitimler verdik. Öğretmenlerimiz de öğrencilerimizin soyadlarını ve yüzlerinin göründüğü fotoğraf, videoları paylaşmadık. Yine öğrencilerimize ait videoları paylaşırken çocuklara özel ve liste dışı olarak paylaştık. Eğitimlerimizden haazırladığımız e-Book çalışmalarında öğrencilerimizin soru sorduğu bölümleri güvenlik nedeniyle soluklaştırdık ve nedenini yazdık. Kullandığımız görsellerde,videolarda telif haklarına da dikkat ettik.Bu işlemi eğlenceli hale getirmek için Güvenli İnternet Günü'nde kodlama yaptık ve Chatterpix'te akrostiş şiir hazırladık.   PROJE DEĞERLENDİRME Ön anket yaparak projemize başladık. Her ay öğrenci, öğretmen, kurucu webinarlarımızla değerlendirme yaptık. Projeyi bitirdiğimizde final anketi yaptık ve anketleri karşılaştırdık. Bu süreçte yaptığımız etkinliklerin ne kadar etkili olduğunu görebiliyoruz. Hedeflediğimiz gibi öğrencilerimizin yatmadan önce okuma oranları arttı, öğrencilerimiz harçlıkları ile kitaplar aldılar, kitap sayılarını artırdılar, evlerinde kütüphaneler oluşturdular. Final anketi sonucunda web2 araçlarına hakim olduklarını belirttiklerini gördük. Öğretmenlerimiz proje başladığında projeye günde 1 saat ayırırken, projeye bol aktivite ve web tabanlı planlama entegre edilerek finalde bu süre en az 3 saate çıktı. Proje boyunca yürüttüğümüz ortak okuma etkinlikleri ile öğretmenlerimizin kitap okuma oranı arttı.Aynı zamanda öğretmenlerimiz öğrendikleri web2 araçlarını diğer derslere,konulara entegre ederek uzaktan eğitim sürecini daha eğlenceli,etkili hale getirmeyi başardılar. Öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz forumda etkinlikler,kitaplar hakkında yorumlarını,önerilerini paylaştılar. Veli eğitimlerimiz,evde düzenli kitap okuyan çocukların varlığı velilerimizin okuma oranını arttırmıştır. çocukları için sürekli yayınlara abone olduklarını, öğretmenleriyle daha sık iletişim kurduklarını anket sonuçlarından görebiliyoruz.   YAYGINLAŞTIRMA Proje çalışmalarımızı proje boyunca yaygınlaştırmak için sosyal medya hesaplarını(blog,instagram,facebook,twitter) okullarımızın web sitelerini, eğitim sitelerini, yerel-ulusal haberleri kullandık. Deyimler-Cram etkinliğimiz başka bir eTwinning Projesi tarafından beğenildi, kendi proje öğrencilerine uyguladılar. Diğer projelere örnek olmaktan mutluluk duyduk. İstiklal Marşı-Cram etkinliğimiz beğenildi ve okulumuz, ilçemiz, ilimizde benzer yarışmalar düzenledik. Proje kurucumuz Hayriyegül Hekimoğlu Muğla Öğretmen Akademisi (ÖRAV) aracılığı ile il içi-dışı meslektaşlarımıza Cram web2 aracının eğitimini verdi. eTwinning Muğla tanıtım videosunda proje kurucumuz Hayriyegül Hekimoğlu yer alarak, eTwinning in faydalarından, avantajlarından bahsetti.   Projemiz İyi Proje Örnekleri başlığı ile Muğla eTwinning Bülteni'nde yayınlandı. Ulusal Destek Servisi Yetkilileri'nin ilimizde vereceği eğitime projemiz davet edildi. Eğitime katılacağız ve projemizin standını açacağız.   Çok gezen mi bilir eTwinner mı ;)

Devamı

'KÜLTÜRÜMÜZ MİRASIMIZ' İSİMLİ E-TWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA ÖĞRENCİLERİMİZE SERTİFİKALARI VERİLDİ ..

Kültürümüz Mirasımız isimli e-Twinning Projemiz Kapsamında Öğrencilerimize Sertifikaları Verildi.  ''Kültürümüz Mirasımız'' isimli Projemiz bir eTwinning projesidir. Eğitimciler olarak, ''Kendi kültürü ile ilgisi olmayan insan ülkesinin yabancısıdır.'' ''Geçmişini bilmeyen geleceğini şekillendiremez'' Her iki sözden yola çıkarak geleceğimizin mimarı sevgili öğrencilerimizin şekillenmesine büyük katkıda bulunacağına inanarak bu projede yer almak istedik.                Bu projemiz ile öğrencilerimize, hem geçmiş kültürrümüzü öğrenmelerini, öğrenirken beraberinde hayatlarına rehber almalarını hem de bir sonraki kuşaklara aktarımım yapılması konusunda farkındalık oluşturmak istedik.           ''KÜLTÜRÜMÜZ MİRASIMIZ'' (eTWİNNİNG PROJESİ) isimli projemiz, okulumuz 3 / B sınıf öğretmeni Burcu ÖZENOĞLU ve öğrencileri ile birlikte okulumuzda uygulanmıştır. Başta Öğretmenimiz olmak üzere tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyor, bu güzel projenin uygulama aşamasında görev alan sevgili öğrencilerimizi de tebrik ediyoruz ...

Devamı